donderdag 25 augustus 2011

Lift Challenge

Cornelie en Nadine zijn een nieuw challengeblog
gestart, een challengeblog voor lifts van kaartjes.
Het is een Liftchallenge waarbij je een
bepaalde kaart moet namaken.
De challenge duurt tot 29 augustus

Leuk om aan mee te doen natuurlijk!
Wil je er mee van weten klik dan rechts
op de button en je ziet hoe het werkt.

Dit is de kaart die gelift wordt: erg clean and simple.



En dit is de kaart die ik ervan gemaakt heb,
je moet zo dicht mogelijk bij het voorbeeld blijven
al moet ik zeggen dat het moeilijk is om
een kaart te maken zonder veel opsmuk en
zo eenvoudig, ik hoop dat ik geslaagd ben.

Ik heb maar een mannenkaart ervan
gemaakt.

6 opmerkingen:

Christine zei

Hallo Bep,
En dan nog wel een mannenkaart! Dit is al niet simpel maar jij maakte er een toffe kaart van. Voor mij ben je alvast geslaagd!
Liefs
Christine

Marian zei

Super bedacht en nog mooi ook
Groetjes

Brendaxx zei

Súperkaartje!!

Aleida zei

O, wat een leuk idee! Origineel.
groetjes,

Nadine zei

Wat mij betreft met vlag en wimpel! Heel goed bij het origineel gebleven. Leuk dat je meedoet met onze challenge. Tot de volgende keer!

Groetjes, Cornelie en Nadine

Margo zei

He Bep wat leuk !
Ik ga ook eens een kijkje nemen !
Liefs
Margo