maandag 29 augustus 2011

Tasje




De afgelopen weken ben ik aardig bezig
geweest en ik heb toen alles in een keer
op de foto gezet dan kan ik weer even vooruit.
Ik heb een fotostudio maar kan hem helaas
niet opgesteld laten staan dus dan maak
ik wel steeds kaarten en diverse andere
creaties maar fotografeer het dan niet gelijk,
dus van de vorige week maar even de tijd
ervoor genomen.


Een poosje geleden had ik ook een
tasje gemaakt en dacht maak er nog een
keer één is altijd leuk om in voorraad
te hebben om aan iemand te geven.

Voorkant

Achterkant




9 opmerkingen:

Bernadet zei

wat een prachtig tasje is dit Bep. En de inhoud ook nog een superlekker. Daar sla je 2 vliegen in èèn klap mee natuurlijk;)

Rosina zei

Zo dat is een leuk tasje beb........en mmmmmmm lekkere inhoud ook.
Ja altijd gemakkelijk als je wat op voorraad heb....
groetjes Rosina

corryskaart zei

hoy bep
nou dit ziet er heel erg leuk en erg lekker uit!
groetjes van corry

Marian zei

Ziet er super leuk en lekker uit
Snoezig
Groetjes

Margo zei

Oh wat lief Bep !
Wat handig dat je een fotostudio hebt ! Ik moet elke keer wachten op redelijk weer :)
Liefs
Margo

Wilma zei

Hallo Bep,
Dit tasje is zeker een AARDIG aardigheidje.....HEERLIJK en niet alleen om op voorraad te hebben ☺☺☺
Liefs Wilma

Babette zei

Dat ziet er uit om op te vreten, erg mooi gemaakt.
Groetjes Babette

Aleida zei

Oef, zo'n aardigheidje wil iedereen wel hebben. Het ziet er geweldig uit en smaakt ook nog eens goed!
groetjes,

Jopie zei

Erg mooi gemaakt Bep laatst heb ik dit tasje ook gemaakt en had er erg veel succes mee.
groetjes jopie