vrijdag 16 mei 2014

In plaats van Donderdag nu even Vrijdag!!!!

Jullie zullen wel denken wat een rare tekst,
normaal plaatst ik op donderdag mijn kaart 
voor Yvonne's 52 weeks of Christmas,
helaas wegens tijdgebrek en even niet kunnen
plaatsen dan maar vandaag want ik wil 
het er toch in houden om elke week
een kerstkaart te maken en te plaatsen. 
In eerste instantie was Yvonne gestopt omdat 
ze met haar gezondheid topt en drukte. 
En nu las ik bij Yvonne dat er zich
3 dames hebben gemeld om toch door te 
gaan het zijn Ingrid, Ans en Nelleke heel 
erg leuk dat zij dit willen gaan doen.
En omdat ik toch met het design papier
bezig was 2 kaarten gemaakt.





Gebruikte materialen:
* Rood, groen en wit cardstock
* Design papier Bo Bunny
* Binnenkant kaarten heb ik zelf 
gemaakt in word. 


16 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi Bep,

Wat mooie kerstkaarten. Je gebruikte DP is super. Ook je vorig kaartje is heel mooi.

grtjs
Claudia

Louise zei

Leuke kaart Bep, helaas van mij deze week ook geen KK, volgende week beter!.


gr.LOuise

Dora zei

wat leuke kerstkaarten. mooi gemaakt.
en inderdaad wel fijn dat het blog door kan gaan.
fijn weekend.
groetjes

Misseke zei

2 supermooie kerstkaartjes zijn het geworden Bep - ik vind ze prachtig.
Groetjes,
Misseke

Joanne kramer zei

Wat een super mooi kerstkaarten! Je hebt de binnenkant ook zo mooi gemaakt! groetjes Joanne

corryskaart zei

erg leuke kerstkaarten zo lekker druk en vrolijk aan de buitenkant en zo mooi rustig van binnen
groetjes corry

GerJanne zei

Leuke kaartjes voor de vrijdag! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat op het blog van Yvonne. Zouden we nog een berichtje krijgen wanneer het stokje echt overgedragen is??
Groetjes,
GerJanne

Ans Gilbert zei

Hoi Bep,
Wat super dat je niet één maar 2 kaarten hebt gemaakt, zo groeit je voorraad lekker door, leuk toch dat het blog van Yvonne doorgaat..en Yvonne blijft zelf ook meedoen..liefs Ans

Rosina zei

2 prachtige kerstkaartjes Bep....heel mooi ook zo de binnenkant....
TOP!!!!

groetjes en een fijn 'zonnig' weekend
Rosina

Anita Meijer zei

Wat een mooie kerstkaart Bep, super.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Nou ik hoop dat je elke week weer gewoon mee gaat doen en blijf plaatsen elke week. Zo stimuleren wij elkaar ook toch? Fijn weekeind. Groetjes, Nelleke

Antoinette Voorn zei

Wat een geweldige kaart, heel erg mooi!

Lisbeth zei

Hoi Bep
leuke kerstkaartjes
je andere kaart is ook mooi
grtjs Lisbeth

Diny zei

Twee prachtige kerstkaartjes Bep!
Heel leuk dat er toch drie dames doorgaan met de wekelijkse kerstkaartjes!

Groetjes Diny

Renate zei

Je kerstkaartjes zijn super leuk geworden. Het DP vind ik heel gaaf.

-xies- Renate.

Martha zei

Hoi hoi Bep,
mooie kerstkaart heb je gemaakt,
fijn dat het kerststokje wordt opgepakt en doorgegeven!
Groetjes van daatje