woensdag 21 mei 2014

Time flies

Ik heb weer even een andere lay-out
op mijn blog gezet was niet tevreden 
over de vorige.
Ik laat jullie vandaag een kaart
(Vliegerkaart) zien die ik een
tijdje geleden op Pinterest voorbij zag 
komen en de dame had er een filmpje
van gemaakt best wel handig.
Hieronder zien jullie mijn uitwerking.

Aan de binnenkant van de kaart
heb ik een soort zakje gemaakt.

Gebruikte materialen:
* Cardstock Wit en Azuurblauw
* Stukje designpapier
* Teksten gemaakt in word
* Lintjes



11 opmerkingen:

Rosina zei

Je blog ziet er weer prachtig uit Beb hele leuke en vrolijke kleurtjes...
Maar ook je vliegerkaartje is schitterend....KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Misseke zei

Superleuke vliegerkaart heb je gemaakt Bep - supermooi gedaan.

Groetjes,
Misseke

Diny zei

Wat is je vliegerkaart leuk geworden Bep! Je hebt er mooi papier voor gebruikt.En je blog ziet er mooi en fleurig uit hoor!

Groetjes Diny

Antoinette Voorn zei

Ahhh wat een lieverdje en heel leuk idee!

Louise zei

Je blog ziet er lekker vrolijk uit!.

Wat een grappig kaartje is dit!.


gr.LOuise

Wil Frutsel zei

Kei leuk gemaakt Bep, super geld envelopje voor kleine en grote rakkers!!!!!
liefs Wilma

GerJanne zei

Ha Bep,
bij jou is het elke keer weer en verrassing wat voor kaart we voorgeschoteld krijgen. En deze is ook alweer zo leuk! Je moet maar op het idee komen en gelukkig kunnen we geïnspireerd worden door elkaar!
Groetjes,
GerJanne

Hermien zei

Wat grappig gedaan Bep

groetjes Hermien

Ans Gilbert zei

Hoi Bep,
Wat een lekkere, zomerse LO heb je nu, erg mooi..Je vliegerkaartje is leuk, mooi dat ie ook nog open kan..
Liefs Ans

Lia zei

Wat heb je dit leuk gedaan Bep,
groetjes Lia

Renate zei

Wat een origineel idee. Kei leuk gemaakt. Je nieuwe LO is wat rustiger.

-xies- Renate.