donderdag 22 mei 2014

YVONNE'S 52 WEEKS OF CHRISTMAS

Het is weer donderdag dus tijd voor een 
kerstkaart voor Yvonne's 52 weeks
of Christmas ook nu zet ik de deur
open voor de kerstman, dus als 
jullie denken die kaart heb ik al een keer 
gezien dat klopt maar ik heb hem nog een keer
gemaakt omdat hij zo leuk is om te maken,
alleen als je de deur in komt heb ik een ander 
achtergrondje neer gezet en de kransjes
zijn iets lichter.



Gebruikte materialen:
* Wit,Rood en Groen cardstock
Holografisch goudkleurig karton
* Kranjes gemaakt met Nestabilities
* Plaatje binnenkant uit collectie
* Splitpennetjes wat plakparels en strikje


19 opmerkingen:

Diny zei

Wat grappig dat je deze kaart nog een keer hebt gemaakt!
Ik was nieuwsgierig wat er nu achter het deurtje zat.....een prachtig plaatje! Heel erg leuk gedaan.

Groetjes Diny

Unknown zei

Leuke kaart Bep!
Groetjes en een fijne dag, Ageeth

Renate zei

Leuk kaartje. Je blijft steeds weet benieuwd wat er achter het deurtje zit.

-xies- Renate.

Rosina zei

Heel leuk is ook deze kaart weer Bep...het blijft inderdaad een verrassing wat er achter de deur zit....en een leuk beertje met veeeeeel cadeautjes ....SUPERSSSSS!!!

groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Bep,
Wat leuk dat je ook de binnenkant laat zien van deze prachtige kerstkaart, mooi gedaan..
Fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of..liefs Ans

Karla zei

Leuke kaart Bep.

Groetjes Karla

Nelleke zei

Wat een lollig plaatje, leuk als je de deurtjes opendoet. Groetjes, Nelleke

Joanne kramer zei

Ook deze is weer super! groetjes Joanne

Ingrid Reyners zei

Wat een grappige kaart Bep, kom maar binnen met al die kadootjes, welkom hier! Erg leuk gemaakt. Fijn dat je weer mee doet met de challenge van 52 weeks off.....Groetjes, Ingrid.

Misseke zei

Ja hij blijft leuk, je wilt toch echt weten wat er achter het deurtje zit ..... en je hebt hem weer supermooi gemaakt Bep - helemaal super!
Groetjes,
Misseke

Marian zei

Wat spannend en wat mooi gemaakt
Groetjes

corryskaart zei

hoi bep
nou voor mij mag die deur nog vaker opengaan hoor want je kaart is echt geweldig leuk en mooi
groetjes corry

Antoinette Voorn zei

Wat heb je dat weer leuk gedaanSuper geslaagd kaartje!

jolanda zei

mooie kaart

Louise zei

Kan me voorstellen dat je hem nog een keertje gemaakt hebt, hij is ook erg leuk!.


gr.LOuise

Wil Frutsel zei

Hij is idd leuk en daarom ook zeker de moeite waard om nog een keer te maken. Is weer super mooi.
liefs Wilma

GerJanne zei

Grappig dat je dat schrijft, want het was het eerste wat ik dacht: heee, die heb ik toch al eens gezien? Maar het is een supermooi kaartje en verrassend , het plaatje erin!
Groetjes,
GerJanne

Anoniem zei

Een lieffie!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Lisbeth zei

Hoi Bep
mooie kaartjes
grtjs Lisbeth