donderdag 31 maart 2016

52 WEEKS TO CHRISTMAS # 13 en CHALLENGE

Sorry dames dat ik telkens verstek moet laten
gaan om bij jullie langs te komen het gaat
een stuk beter met mijn peesontsteking en nu
is mijn man afgelopen maandag opgenomen in het
Ziekenhuis dus ik hoop dat ik langs kan komen bij jullie.
En zo is het weer donderdag en de laatste donderdag
van de maand maart dus tijd om een 
kaart voor 52WTC  te plaatsen, en deze keer
gaat er weer een challenge van start, de challenge
is maak een vintage kerstkaart.

Gebruikte materialen:
* Bruin en Wit Cardstock
* Design papier Joy kraft
* Klein boompje, Hertje en bloem
* Plaatje uit collectie 


8 opmerkingen:

Monique zei

Hoi Bep,
het zit jullie ook niet mee. Ik hoop dat het beter gaat met jou en je man.
Je kaartje is supermooi.
Liefs, Monique

Joanne kramer zei

wat naar dat je man in het ziekenhuis ligt! Ik hoop dat hij snel weer op mag knappen. Je hebt een mooie kaart gemaakt! groetjes Joanne

!neke zei

Allereerst beterschap !

Mooie kaart !

groeten Ineke

Rosina zei

Wat vervelend allemaal Bep dat jullie zo in het sukkelstraatje zijn gekomen...heel vervelend dat je man in het ziekenhuis is opgenomen, hopelijk niet al te ernstig....Heel veel beterschap voor jullie alle twee..
En je kerst vintagekaartje is heel mooi geworden...leuke plaatje en zeker ook de accentjes passen er perfect bij...

groetjes en een fijne donderdag
Rosina DT 52 WTC

Wil Frutsel zei

Een heel mooi kaartje Bep, prachtig gedaan!!
xx Wilma

Diny zei

Prachtig kaartje Bep....en wat vervelend allemaal!
Groetjes en heel veel beterschap,
Diny

Gerrie's kaarten zei

Prachtige kaart Bep.
Beterschap voor jullie allebei
Knuffel
Groetjes Gerrie

Colien zei

Beterschap voor jullie allebei! Mooi kaartje.
grtz.Colien