zaterdag 7 mei 2011

Out of order

Ik ben vanaf morgen 8 mei even out of order.



4 opmerkingen:

Karin zei

Hello Bep,
Oei, zie ik daar een doktersvaliesje? Ik hoop dat het niets ernstigs is en dat je afwezigheid maar van korte duur is.
Groetjes en ingeval ik juist heb gegist: van harte beterschap.
Karin

Aleida zei

We zien je wel weer komen!
Als het wegens gezondheidsredenen is: beterschap!
groetjes,

Het zonnetje in huis zei

Hallo Bep,

Ai, geen idee wat je juist hebt, maar ik wens je beterschap en sterkte !

groetjes, Jaimie

Wil zei

Hallo Bep,
Ik ben even op je blog aan het rondneuzen geweest. En je maakt echt hele mooie dingen.
Ik heb me eigen dan ook gelijk als volger aangemeld.
Ik zou het leuk vinden als je ook eens een kijkje bij mij komt nemen.
Groetjes Wil
En ik denk van harte beterschap.