maandag 30 april 2012

Hekjes kaart Nw. Blog layout

Vandaag maar weer een andere Blog layout.

Een tijdje geleden zag ik op diverse blogs een
hekjes kaart en vond deze wel leuk dus
heb een beetje gevogelt met de maten en
hieronder het resultaat, de boom is 2x uitgedraaid
1x in bruin en 1 x in groen en van de bruine
boom de blaadjes afgeknipt.



Gebruikte materialen:
Wit cardstock, design papier van
het Kruidvat
Mallen van Marianne Design Boom
Cheery Lynn mal fiets
Vlinder pons
Vlinder digistempel van M@rjan blog



12 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Bep,
Het "vogelen" gaat je SUPER af, want je laat een PRACHTIGE hekjeskaart zien ☺☺☺
Nog een fijne dag toegewenst.
Liefs Wilma

Lia zei

Prachtige kaart heb je gemaakt,

groetjes Lia

GerJanne zei

Hoi Bep,

hihihihi, wat apart! Ik kijk bij de volgers en zien dat ik jouw blogadres wel bij mijn favoriete blogs heb staan, want ik krijg altijd een melding als je een nieuw bericht plaatst, maar ik zie dat ik me niet aangemeld heb als volger. Ik heb het goed gemaakt hoor!
Nu dus wel...wat dom he??
je kaart is weer erg origineel!. Superleuk bedacht!
Groetjes,

GerJanne

corryskaart zei

hoi bep
een erg vrolijke kaart en leuk als je gaat vogelen en er komt zoiets leuks uit voort!!
groetjes van corry

Aleida zei

Een heel mooi kaartje, goed gerekend! En weer een frisse blogjurk van Penilla!
groetjes,

Margo zei

Hoi Bep,
ik ben even een beetje minder in blogland en nu dus wat post aan inhalen, wat een prachtige kaarten heb je weer op je blog !
Liefs
Margo

Karla zei

Bep wat heb je weer een leuk kaartje gemaakt, complimentjes hoor.

Groetjes van Karla

Christine zei

Wat een leuk kaartje Bep! Knap gedaan!
Liefs
Christine

Babette zei

Mooi kaartje. Had deze nog niet eerder gezien, maar vind het een heel leuk model.
Groetjes Babette

martina's kaartjes zei

wat heb je dat mooi gemaakt ! helemaal geslaagd ! grtjs, martina
x

Jacqueline Presentje zei

Leuk gedaan zeg ! Ook de boom vind ik erg leuk hoe je het gedaan hebt. Een pluim.

Groetjes,Jacqueline

Angela zei

Hallo Bep

Wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt. En je blog zit de ook gezellig uit in lente sfeer.

Groetjes Angela