zaterdag 19 oktober 2013

Kaart voor Jolanda


Ik heb de afgelopen dagen steeds
problemen met blogger dan kan ik wel
dan weer niet een reactie geven hopeloos,
ik kom bij jullie langs hoor maar reageren
kan niet sorry.

Afgelopen Donderdag was Jolanda jarig,
zij had ter ere van haar verjaardag een 
Candy gedaan met daarin het verzoek 
om een kaartje te sturen naar haar.
En onderstaand kaartje heb ik gemaakt.




Gebruikte materialen:
* Wit Cardstock
* Design papier Summer Breeze
* Diverse plaatjes 
* Diverse kleuren roosjes


12 opmerkingen:

Marian zei

Ziet er prachtig uit
En ik kan soms ook niet kijken op me leeslijst, en dan wel weer. Dus reageer ook niet altijd trouw maar bekijk je kaarten wel hoor veelste leuk toch.
Groetjes

Karla zei

Prachtige kaart Bep, mooie kleuren.
Fijn weekend.

Groetjes Karla

Anita Meijer zei

Schitterend je kaartje voor Jolanda Bep, hij is top. En wat dat reageren betreft ik weet er alles van, het is af en toe goed frustrerend hier achter de laptop.
Liefs van Anita

Ans S. zei

Prachtige kaart heb voor Jolanda gemaakt, leuk modelletje.

Groetjes Ans

Rosina zei

Wat een geweldig kleuk kaartje heb je gemaakt voor Jolanda.....TOP!!!

groetjes Rosina

jolanda zei

Dank je wel voor je mooie kaart

Wil Frutsel zei

Heel mooi kaartje, veel werk en een mooi toefje. liefs Wilma

Diny zei

Heel erg mooi Bep...veel werk aan gehad!

Groetjes Diny

Misseke zei

Prachtige kaart Bep - mooi modelletje en prachtig mooi gedaan - toppie!

groetjes,
Misseke

Tinie zei

Geweldig wat een bijzondere mooie kaart, schitterende details!!!

Groetjes Tinie

Renate zei

Je hebt een erg leuk kaartje gemaakt.

-xies- Renate.

jolanda zei

Wil je even op mijn blog komen kijken?