donderdag 29 augustus 2019

52 WTC # 35 met challenge

Het is weer donderdag en we zitten al in
week 35, wat gaan de weken hard voorbij.
Deze week is er weer een challenge op het
blog van 52WTC, en deze keer wordt 
gevraagd maak een kaart met tenminste
1 of 3 engeltjes op je kaart.
Hieronder mijn uitwerking, de tekst op mijn
kaart had ik gezien bij een kennis maar dat
was een stempel, zei had hem via Ali gekocht,
ik heb ook gezocht maar niet kunnen vinden,
dus zelf de tekst maar in word gemaakt.



Gebruikte materialen:
* L.Blauw Cardstock
* Design papier Winter Wonderland
* Plaatjes van Pinterest
* Tekst in word gemaakt



9 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

wat heb jij lieve engeltjes gebruikt op je kaart Bep! Heel mooi!
Fijne donderdag
Nancy

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart! groetjes Joanne

Gina zei

Hele mooie kaart Bep! Mooi met het zilveren papier bovenaan. Een NL stempel bij Ali? Daar moet ik ook eens achter zoeken. Groetjes, Gina

Jantine zei

Schattig kaartje, Bep, zo lief deze engeltjes! Leuke kaart met mooie tekst.
En nog zo'n leuk engeltje bij je naam op de blog!
Groetjes
Jantine

marian zei

Schattige engeltjes heb je op je kaart gebruikt en het modelletje is ook al zo leuk.
groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi 4-luik met die lieve engeltjes Bep. Het zilveren karton bovenaan maakt het extra feestelijk vind ik.
lieve groetjes Miranda

!neke zei

Hij is super schattig !
Wat een leuke engeltjes !

groeten Ineke

Suzan zei

Mooi kaartje Bep! Dat heb je creatief opgelost!
Groetjes Suzan

GerJanne zei

wat een schattig kaartje Bep! Die engeltjes zijn wel heel lief!