donderdag 8 juli 2021

52WTC # 27 met uitslag Challenge

En zo is het alweer donderdag dus
tijd om een kaart te plaatsen voor
52WTCen de winnaars zijn bekend
van de juni Challenge, het zijn
geworden onderstaande dames.
1. Wies (12)
2. Marian (25)
3. Anita (7)

Hieronder mijn kaart voor deze week.
Design papier is van zichzelf mooi dus
heeft geen plaatje nodig alleen heb
ik er een plaatje met kerstboom
opgedaan anders vond ik het toch
een beetje weinig.

Binnenkant kaart

Gebruikte materialen:
* Mosgroen Cardstock
* Design papier uit een oud blok
* SU sterpons



9 opmerkingen:

Jantine zei

Hele mooie kerstkaart weer Bep, met een mooie binnenkant ook. Leuk dat je daar ook altijd aandacht aan besteedt!
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

weer een leuke kerstkaart Bep!
Groetjes
Nancy

Epie zei

Superleuke kerstkaart Bep mooi binnenkant en buitenkant
Zonnetje schijnt hier groetjes Epie DT52WTC.....

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart Bep, mooi gedecoreerd zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Mooi kaartje Bep! En het papier is ook mooi van zichzelf maar kan me voorstellen dat je er nog iets bij wilde maken! Heb ik ook vaak! Groetjes Marijke.

!neke zei

Hele mooie Bep !!!
groetjes Ineke

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Bep!
Groetjes Suzan

Eri zei

Mooie kerstkaart heb je gemaakt Bep!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Mooie kaart Bep! En heel mooi de binnenkant!