donderdag 13 juli 2023

52WTC Kerstkaart week 28 met uitslag challenge

Goedemorgen, en zo zitten we alweer
in 
week 28 en vandaag weer een kaart
plaatsen voor
 het blog van 52WTC,
deze keer heb ik een kaart gemaakt,
met een wat oudere mal.

Ook zijn onderstaande winnaars
van de juni challenge bekend.

 de top 3: 

1: Diny (15)
2: Aartje (11)
3: Nancy t' is allemaal handwerk (12) 

Op mijn kaart van vandaag heb ik
een al wat oudere mal gebruikt 

Binnenkant kaart

Gebruikte materialen:
* Wit Cardstok
* Design papier ??
* Stukjes 
lint
* Oude mal van MD
*Binnenkant plaatje van Pinterest


6 opmerkingen:

Epie zei

Een gezellige kerstkaart met dit raampje Bep
Groetjes Epie

Diny zei

Wat een super gezellig kaartje bep....en ook de binnenkant ziet er mooi uit!
Ik heb Ingrid een berichtje gestuurd....dankjewel alvast!
Groetjes Diny

Jantine zei

Wat een gave kaart met dat raam met die mooie gordijnen en het prachtige uitzicht, Bep!
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Wat een leuk kaartje met die gezellige gordijntjes! En dat uitzicht mag er wel zijn! Mooi hoor! Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je mooie gordijnen hangen Bep hihi. Heel leuk en een mooi sfeervol geheel heb je van deze kerstkaart gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Hoi Bep,
Hartelijk bedankt voor het geweldig mooi pakket dat ik van je mocht ontvangen....heel leuk samengesteld!
Groetjes en nogmaals dank,
Diny