donderdag 10 augustus 2023

52WTC kerstkaart week 32

 Goedemorgen, vandaag weer een kaart
plaatsen voor het blog van 52WTC,
deze keer heb ik een kaart gemaakt,
die ik al eens eerder ook gemaakt heb,
en aangezien ik veel van blauw hou,
deze maar weer een keer gemaakt.

Ook zijn de winnaars van de juli
challenge bekend gemaakt.

 de top 3 is: 

1. Ellen (3)
2. Anneke (7)
3. Karien (22)

Dan nu mijn kaart.

Gebruikte materialen:
* Blauw en Wit Cardstok
* Stukjes 
lint ster pons van SU
* Ronde en schulp mal
* Tekst mal plaatje uit collectie

8 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Heel mooie kerstkaart Bep.
Fijne donderdag
Nancy

Diny zei

Wat een mooi kerstkaartje met het leuke plaatje Bep!
Groetjes Diny

Marijke zei

Een mooie blauwe kaart en die strik erbij maakt heb af! Mooi gemaakt! Groetjes Marijke

Kaartenkraam zei

Met blauw heb je mij ook meteen te pakken hoor, prachtig, hele mooie kaart!

groetjes van Ank

Anita van Deur zei

Prachtige kaart.

Eri zei

Wat heb je een mooie kaart gemaakt in het blauw/wit!
Groetjes, Eri

Jantine zei

Heel leuke kaart, Bep!
Groetjes
Jantine

!neke zei

Mooi in dit frisse blauw !!!!
Groeten Ineke