donderdag 7 september 2023

52WTC Kerstkaart week 36 met lopende challenge.

 Blogger was heel vervelend deze keer

  Goedemorgen op deze 1e donderdag 
van de nieuwe maand september 
en zoals altijd loopt er nog een 
challenge op het blog van 52WTC,   
 
                                Maak een Tag/Label kaart
                         met een Rendier/Hert/Eland erop.

Binnenkant TAG
Gebruikte materialen:
* Wit cardstock
Afvalstukje designpapier 
* Model van de want van Internet
* 3D Plaatje met hertje van ??
* Stukje Blauw koortje
* Tekst binnenkant kwam ik een keer
ergens tegen en vond het een 
mooie tekst.

      

 

4 opmerkingen:

Diny zei

wat leuk bedacht om hier een tagkaart van te maken bep....leuk gedaan!
Groetjes Diny

Epie zei

Mooie label in deze vorm hoor Bep,
Fijne dag Epie

Anita van Deur zei

Hij is heel mooi geworden je tag/ wanten kaart.

Jantine zei

Ook deze is weer heel leuk, Bep! Wat vervelend dat blogger zo vervelend doet...
Wij waren een weekje weg, dus ik ben wat later met reageren. En ik zag dat ik mijn voorbeeldkaartje was vergeten te plaatsen op 52WTC. Nou ja.
Groetjes
Jantine