donderdag 30 november 2023

52WTC kerstkaart week 48 met challenge

Goedemorgen, terug van weggeweest
ik was even in de ziekenboeg, 2 weken
kreeg ik heel veel pijn aan mijn linkerkant 
van mijn hoofd, bleek dat ik Gordelroos
had dus medicijnen ervoor gekregen en nu
maar weer aan de fröbel, heb nog wel 
af en toe steken bij mijn oor maar zal
wel slijten.
Vandaag op de laatste dag van november
stat er weer een challenge op het blog
van 52WTC en de challenge is ......

Gebruik een embossingfolder
op je kerstkaart.
Binnenkant kaart
Gebruikte materialen:
* Wit en Rood Cardstock
* Embossing folder
* Plaatjes uit collectie
* Ster pons van SU


8 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Leuke embossingfolder met al die candycanes!
Tof kaartje Bep.
Fijne donderdag
Nancy

Epie zei

Superleuke kerstkaart met warme choc Bep 👍
Fijne dag en groeten Epie

Jantine zei

Wat een gave embossingfolder heb je gebruikt, Bep! Heel leuke kaart maakte je. En gelukkig gaat het weer wat beter met je.
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Een leuk kaartje Bep! Leuk die embossing met al die zuurstokjes! Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke embossingfolder heb je gebruikt en het lekker uitziende plaatje past er perfect bij Bep. Ook de binnenkant ziet er weer toppie uit. Fijn dat het weer wat beter gaat.
Lieve groetjes Miranda

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kerstkaart met die gave embossingfolder achtergrond en het lekkere plaatje Bep. Leuk de binnenkant. Hopelijk ben je snel weer de oude.
Groetjes Antje

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Bep!
Groetjes Suzan

Els zei

Een heel mooi kerstkaartje en leuk deze binnenkant.
Heel vervelend dat je gordelroos hebt, maar wel fijn dat je weer wat opgeknapt bent om te fröbelen.
Beterschap en groetjes, Els