donderdag 4 januari 2024

52WTC kerstkaart week 1 met lopende challenge

  Vandaag starten we met een frisse
start aan een nieuw jaar.
Allereerst wil ik iedereen een
heel gezond en creatief 2024 toewensen,
en dat er maar weer hele mooie en
gezellige creaties voorbij mogen komen.
Op deze 1e donderdag van het jaar/dag
loopt er nog challenge 
op het blog
van 
52WTC

Laat een Kerstman of
Vrouw op je kaart zien

Dan nu mijn kaart.

Binnenkant kaart


Gebruikte materialen:
* Licht Groen Cardstock
* Designpapier en rode tekst
binnenin ook uit PinkFreshStudio
* Plaatje kwam ik tegen op 
Pinterest
* Tekst uit collectie




4 opmerkingen:

Jantine zei

Heel mooie kaart Bep! Dat blokje papier had ik ook maar heb ik in 2022 opgemaakt! Ik herkende het meteen :-)
De beste wensen voor 2024!
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Een leuk kaartje met deze mooie kerstvrouw! een leuk plaatje! En voor jou ook een goed en vooral gezond nieuwjaar! Groetjes Marijke

Anita van Deur zei

Schattig kerstvrouw op je kaart! Een goed en vooral gezond nieuwjaar!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar Bep en je eerste kerstkaart is weer leuk met dat leuke kerst vrouwtje erop.
Lieve groetjes Miranda