Het is alweer de laatste donderdag van de
maand dus nog maar een kaart
met een Kerst huisje erop,
soms is het design papier
mooi en dan hoeft er verder niet
veel meer op, ook al is het 30 graden
wij gaan gestaag door met kerstkaarten.
😀😀
Beide binnenkanten
9 opmerkingen:
Prachtige vormkaart en een mooi dp, leuke binnenkant.
Super is je kaart, leuk model en de tekst weer prachtig, groetjes Femmy
Hier in Breda is het inmiddels 32 graden Bep en de gevoelstemperatuur is 36 graden volgens weer online. Dus zit ik binnen jouw mooie, knusse kerstkaart te bewonderen, heel knap gemaakt!
Lieve groetjes Miranda
Mooie sfeervolle kerstkaartje Bep!
Groetjes Suzan
Leuke kaart in de vorm van een huisje, Bep!
Groetjes
Jantine
Dan, je wel
Dank je wel
Ja warm hé
Een reactie posten