woensdag 3 oktober 2012

Kerstkaart

 
 
 
Allereerst wil ik jullie bedanken voor de leuke
reacties van gisteren ik heb een hele
gezellige dag gehad maar van knutselen is niet
veel gekomen over en weer gegevens uitwisselen,
het was gewoon leuk om elkaar weer te zien.
 
Onderstaande kerstkaart heb ik gemaakt
op mijn wekelijkse donderdagavond
knutselavond met mijn Zus en haar Schoonzus.
Het model voor deze kaart hebben we uit de
nieuwe Hobbyzine Kerstspecial.
 

 

 
Materialen: Wit cardstock designpapier van
mijn zus gekregen randpons van Martha Stewart,
Kerstboom van Cherry Lynn wat plaatjes en
aan de voorkant van de kaart heb  ik 2 kerstliedjes
gezet op de band een bloem van Marianne Design
Creatable poinsettia mini.


 
 

10 opmerkingen:

corryskaart zei

oohh bep
wat is ie mooi en leuk met dat hulstrandje eraan en toch hartstikke leuk als je dingen en ideetjes kan uitwisselen!
groetjes van corry

jolanda zei

Wat een super mooi kaartje.
Heb je misschien ook het patroon?

Marian zei

Mooi model en je hebt het prachtig bewerkt
Groetjes

martina's kaartjes zei

heel erg leuk modelletje ! mooi gemaakt
grtjs, martina
x

Margo zei

Waaw wat een prachtige kaart Bep !
Heel mooi model en prachtige rand !
Liefs
Margo

Aleida zei

Een hele mooie, uitgebreide kerstkaart! Super.
groetjes,

Christine zei

Knap gedaan Bep!
Liefs
Christine

Gerrie's kaarten zei

wou wat is deze kaart prachtig bep
Groetjes Gerrie

Wilma zei

Hallo Bep,
Wat een SUPER kerstkaartje en dan bedoel ik SUPER MOOI en SUPER ☺☺☺.
Dank je wel voor de kerstliedjes.....kan ik nog zingen als ik naar bed ga.....hihihi.
Liefs Wilma

Babette zei

Wat een prachtig kaartje, heel mooi dat hulstrandje.
Groetjes Babette