dinsdag 16 oktober 2012

Uitprobeersel

Allereerst wil ik Martha en Dinie welkom heten op
mijn blog en leuk dat jullie volger zijn geworden,
hebben jullie vragen stel ze gerust.
 
Onderstaande kaart is een uitprobeersel
had het gezien op de blog van Kristina 
en dacht dat zal ik ook eens proberen en zie
hier mijn uitwerking.
 

 
Materialen: Wit cardstock en met de scorpal
lijnen gemaakt, diverse kleuren tape
wat ik in een grijs verleden wel eens
gekocht had op een stuk cardstock geplakt,
en dat verhoogt op de kaart geplakt
design papier binnenkant is van de action
tekstje erop.

Bep

 
 

10 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Bep,
Een heel LEUK uitprobeersel met al die stroken Washi Tape ☺☺☺.
Liefs Wilma

Monique zei

Er leuke kaart is het geworden!
grtjs
Monique

Nelleke zei

Wat een leuk idee om zo een kaart te maken.
groetjes, Nelleke

corryskaart zei

hoi bep
een erg vrolijke en friskleurende kaart,lijkt mij best wel veel werk maar met een erg mooi eindresultaat!
groetjes van corry

Marian zei

Ziet er fris en mooi uit
Groetjes

Aleida zei

Leuke manier om dat tape eens te gebruiken! Het is een gezellige kaart geworden.
groetjes,

Tinie zei

Wat een gaaf effect geeft dat, prachtige kaart!!!

Groetjes Tinie

Christine zei

Ziet er héél leuk uit Bep!
Liefs
Christine

Anita Meijer zei

Wat een speciaal effect geeft dat Bep, ik vind het resultaat prachtig.
Liefs van Anita

Rosina zei

Mooi kaartje Beb....wat een leuke techniek heb je gebruikt....heel appart ...toppie!!!!
groetjes Rosina