dinsdag 3 september 2013

Lekker Soeppie?

Een tijd geleden heb ik het model voor
deze soeppan al van Ula gekregen en nu
eindelijk is het er van gekomen om het dan 
ook te gebruikten een kennisje van me heeft
een opkikkertje nodig alleen had ik geen 
opkikkertjes in huis maar wel een 
drinkbouillon
 het gaat om het idee toch? 




Gebruikte materialen:
* Creme cardstock
* Designpapier Prima Sunny Days
* Plaatjes uit collectie.
* Diverse bloemen
* Lepels van internet gehaald en bewerkt
in word.

  


14 opmerkingen:

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Bep!
Dat zal zeker goed worden ontvangen.

Groetjes Diny

Grietje Jansen zei

Heel leuk.
Wat een origineel model, kende ik nog niet.

Grietje

corryskaart zei

Hoi bep
Wat een leuke opkikkerkaart alleen al krijgen tover een lach op een ziek gezicht,erg leuke vorm!
Groetjes van corry

Ans Gilbert zei

Hoi Bep,
Dat heb je prachtig gemaakt,leuk met de lepels achterop..een echte opkikker..liefs van Ans

Tinie zei

Wat weer een geweldige kaart, met super leuke details, top!!!

Groetjes Tinie

Lia zei

Ik vind het een hartstikke leuk idee, goed gelukt,
groetjes Lia

Christine zei

Heel origineel en knap gedaan Bep!
Liefs
Christine

De Rommelpot zei

Hoi Bep,

Wat een leuke soeppan kaart, dat is weer eens wat anders.
Leuk patroon van ULA, ben ook even bij haar wezen kijken, bedankt voor de link.

Groetjes Sippie.

Anita Meijer zei

Wat heb je dit supermooi en leuk gemaakt Bep, ik vind het top.
Liefs van Anita

Joanne kramer zei

Wat een ontzettend leuke kaart. Super origineel model! Prachtig!
Groetjes Joanne

Gerrie's kaarten zei

Wat een prachtige kaart voor een opkikkertje
Groetjes Gerrie

Gerrie's kaarten zei

Wat een prachtige kaart voor een opkikkertje
Groetjes Gerrie

Misseke zei

Wat een leuke opkikkerkaart Bep! - heel origneel modelletje en mooi smanengesteld.

Groetjes,
Misseke

* Üla * zei

Het pannetje is erg mooi en gezellig geworden, Bep. Je hebt het erg leuk gemaakt.
Groetjes, Ula