maandag 23 september 2013

Pompoen Challenge #14 Just a Note


Ik heb een pompoen gemaakt voor
de Challenge #14 bij 
Diana van Just a Note 
leuk om te maken het was de bedoeling
maak een pompoen of kaart aan de hand
van de bingokaart, ik hoop dat de kleuren
van mijn creatie geslaagd zijn ik heb de
linker kant van de bingo gebruikt.
Ik had eerst alleen een pompoen gemaakt,
maar vond het kaal dus heb er een dienblad
bijgemaakt. Het is misschien moeilijk te
zien maar ik heb de oranje delen van de
pompoen op de schorpal, de embossing gedaan




 Alleen een pompoen op een dienblad zag er
kaal uit dus wat herfst frutsels erbij gedaan.



Gebruikte materialen:
* Orange en bruin cardstock
* Scorpal
* Design papier pompoen Summer Breeze
* Design papier dienblad DCWV
* Diverse bloemen houten bladeren
* Kanten hartjes



16 opmerkingen:

Nelleke zei

Wat is dit leuk ze, je bent al helemaal in de herfstsferen zie ik. Prachtig gedaan Groeten Nelleke

Marian zei

Ziet er top uit hoor, helemaal in stijl
Prachtig geheel.
Groetjes

Diny zei

Wat een leuk idee Bep!
Je hebt er een prachtige herfst combinatie van gemaakt.
Heel erg mooi!

Groetjes Diny

Louise zei

Wat super Bep, echt schitterend gemaakt!!!.


gr.LOuise

Antoinette Voorn zei

Wauwww ik vind hem hartstikke mooi!! wat gaaf gemaakt zeg!

Anneke zei

Wat is die geweldig!! Hel erg leuk :)
Grtoetjes Anneke

Misseke zei

Helemaal te gek Bep! 'k Vind de pompoen supermooi en supergeslaagd en zo op een dienbladje is het helemaal af - schitterend!

Groetjes,
Misseke

Rosina zei

Wat een mooiepompoen heb je gefreubeld Beb...leuk arangementje hoor zo op het dienbladje

groetjes Rosina

Just me... zei

Wat een mooi herfst tafereeltje.
Gezellig dat je weer meedoet met de challenge bij Just a Note.

Liefs,
Diana.

Joanne kramer zei

Wat ziet dit er leuk en gezellig uit! Echt herfst! Groetjes Joanne

Anita Meijer zei

Wauw Bep wat heb je dit schitterend gemaakt, ik vind het helemaal super, zo mooi.
Liefs van Anita

Mar Knutsel zei

Hallo Bep,
Wat is dit prachtig gemaakt.

Groetjes Marian

Ans Gilbert zei

Hoi Bep,
WOW...dat heb je supermooi gemaakt, prachtig herfsttafereel, leuk dat je meedoet aan de challenge van Just a Note, liefs van Ans

Renate zei

Leuk gemaakt! Erg leuke set ook met het dienblad.

-xies- Renate.

Wil Frutsel zei

Wauw Bep,Dit is echt prachtig.
Gr Wilma

Gerrie's kaarten zei

Wat heb je creatie gemaakt prachtig de pompoen
Groetjes Gerrie