donderdag 23 april 2015

52 WEEKS TO CHRISTMAS Piek a Boo Slider card

Wat gaan de weken toch hard is het al weer
donderdag dus een kaart plaatsen voor 52 WTC.
Vandaag laat ik jullie een Piek a Boo Slider card
zien kwam hem tegen op You-tube en dacht ga
er ook eens een maken en deze keer dus gedaan.


Hieronder laat ik zien wat er binnenin staat,
voor het eerst een filmpje met mijn  fototoestel
gemaakt.



Gebruikte materialen:
* Rood en groen Cardstock
* Design papier is van Wild Rose
* Wat Nestabilities gebruikt


17 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Bep. En wat gaaf, dat uiltje binnenin!

Joanne kramer zei

Wat een mooie en originele kaart! Leuk dat filmpje, zo kunnen wij ook goed zien hoe het eruit ziet als de kaart open gaat. groetjes Joanne

Diny zei

Wat ontzettend leuk Bep.....een kaart met een verrassing erin....prachtig.
Groetjes Diny

Lia zei

Wow, dat is een verrassend model. Ik ga hem ook opzoeken want hij is leuk!!!!
Lia, Dt 52 weeks....

Misseke zei

Wat mooi Bep! - een superleuke gave kerstkaart is het geworden.
Leuk hoor dat je er een filmpje hebt bijgedaan om het ons goed te tonen. Ik vind hem helemaal super.

Groetjes,
Misseke

lenywim35 zei

Hoi Bep,
Wat een gave kaart heb je gemaakt met dat koppie van die uil ertussendoor glurend.
Heel gaaf.
Ik zal Wim eens laten zoeken, ik kan dat toch niet maken.
Vind het superleuk.
groetjes leny w

Suzan zei

Hallo Bep,
Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
Groetjes Suzan

Ans Gilbert zei

Hoi Bep,
wat een supergave kaart, leuk model,met verrassing, echt apart en leuk!
Liefs Ans

Marijke zei

wat een super kaart heb je er van gemaakt. Had ik nog nooit gezien, erg leuk die uil die dan weer tevoorschijn komt. Helemaal leuk! Groetjes Marijke.

marian zei

Geweldig leuk kaartje.leuk met dat luikje.
Groetjes van Marian.

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje Bep....leuk modelletje en ook het filmje laat de leuke verrassing erin goed zien...super knap gedaan....


groetjes Rosina

Freubelmina zei

Prachtige kaart Bep! Helaas krijg ik geen link te zien voor het filmpje maar dat zal aan de iPad liggen denk ik...
Lieve groetjes, Wilma

corryskaart zei

hoi bep
wat een geweldig mooie kerstkaart zo met dat openschuif gedeelte binnenin en wat gaaf dat je zelf een filmpje er van maakt helemaal GEWELDIG!!
groetjes corry

Ingrid Reyners zei

Een heel leuk kaartje Bep en een heel leuk modelletje. Leuk dat je ook weer je kaartje klaar hebt bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Lisbeth zei

hoi Bep
mooi kaartje tof gedaan
grtjs Lisbeth

Martha zei

Hoi hoi bep,
wat een mooie kaart,
leuk zo dat filmpje!
Liefs van Martha

Sylvia zei

Mooie kaart,Bep.Leuk model.

Groetjes,Sylvia.